Nowe menu, nowy claim – rebranding na osiemnastkę


CAVA to znane warszawskie miejsce, od 2002 roku reklamujące się hasłem "cup of pleasure". Po 18 latach przyszła pora na zmianę - rebranding, otworzenie się na nowe menu i nowych klientów

Nowe menu, nowy claim – rebranding na osiemnastkę


CAVA to znane warszawskie miejsce, od 2002 roku reklamujące się hasłem "cup of pleasure". Po 18 latach przyszła pora na zmianę - rebranding, otworzenie się na nowe menu i nowych Klientów

CAVA day / night / food / drinks / music


Postawiłyśmy na prostą i ładną komunikację. Zmieniłyśmy claim, żeby nie sugerował tylko kawiarni, ale miejsce otwarte, dobre na lunch i wieczorenego drinka. No i oczywiście bąbelki do śniadania :)

CAVA day / night / food / drinks / music


Postawiłyśmy na prostą i ładną komunikację. Zmieniłyśmy claim, żeby nie sugerował tylko kawiarni, ale miejsce otwarte, dobre na lunch i wieczorenego drinka. No i oczywiście bąbelki do śniadania :)

Ładnie i czytelnie w każdym detalu


Menu dobrej kawiarni jest dużo bardziej obszerne niż restauracji. Tu składa się z 3 kart: napojów największa składka, driknów i alkoholi średnia składka i jedzenia najmniejsza. Wszystko spięte gumką, wyróżnione kolorami, pomagające połapać się w kilkuset pozycjach

Ładnie i czytelnie w każdym detalu


Menu dobrej kawiarni jest dużo bardziej obszerne niż restauracji. Tu składa się z 3 kart: napojów największa składka, driknów i alkoholi średnia składka i jedzenia najmniejsza. Wszystko spięte gumką, wyróżnione kolorami, pomagające połapać się w kilkuset pozycjach

Projektowanie każdego detalu to inwestycja w dobre przeżycie wizyty w restauracji


A dla nas to po prostu ogromna satysfakcja! Najlepiej, kiedy możemy się wyżyć projektując takie detale jak np ikonki satysfakcji w ankiecie.

Projektowanie każdego detalu to inwestycja w dobre przeżycie wizyty w restauracji

 


A dla nas to po prostu ogromna satysfakcja! Najlepiej, kiedy możemy się wyżyć projektując takie detale jak np ikonki satysfakcji w ankiecie.
Klient: CAVARok: 2019Zakres: claim, rebranding, projekt menu, plakatów, opakowań, grafik na SMKierownictwo projektu: Ola Dębniak