Wszyscy reklamują soki bez. Corona to soki z.


Corona Sok i Mus to soki warzywno owocowe wzbogacane naturalnymi suplementami witaminowymi JVI. Zaprojektowana przez nas linia opakowań podkreśla ten miks.

Wszyscy reklamują soki bez. Corona to soki z.


Corona Sok i Mus to soki warzywno owocowe wzbogacane naturalnymi suplementami witaminowymi JVI. Zaprojektowana przez nas linia opakowań podkreśla ten miks.

Produkty Corona podzielone są na cztery linie odpowiadające czterem różnym poziomom mocy antyoksydacyjnej.


Kolory opakowań wynikają z kolorów specjalnego urządzenia mierzącego poziom wolnych rodników u klienta. Kiedy już mamy swój kolor wybieramy soki z tą samą etykietą. Łatwo i przyjemnie.

Produkty Corona podzielone są na cztery linie odpowiadające czterem różnym poziomom mocy antyoksydacyjnej.


Kolory opakowań wynikają z kolorów specjalnego urządzenia mierzącego poziom wolnych rodników u klienta. Kiedy już mamy swój kolor wybieramy soki z tą samą etykietą. Łatwo i przyjemnie.

Zanim wypijesz swój sok samo opakowanie dodaje energii!


W opakowaniach wykorzystałyśmy stworzone przez nas fluidy. Symbolizują one łączenie się soków, są kolorowe i przyciągają wzrok. Dodatkowo wyróżniają cztery linie soków: czerwony – oczyszczanie, żólto-pomarańczowy – odporność, zielony – energia i niebieski – relaks.

Zanim wypijesz swój sok samo opakowanie dodaje energii!


W opakowaniach wykorzystałyśmy stworzone przez nas fluidy. Symbolizują one łączenie się soków, są kolorowe i przyciągają wzrok. Dodatkowo wyróżniają cztery linie soków: czerwony – oczyszczanie, żólto-pomarańczowy – odporność, zielony – energia i niebieski – relaks.

5 jabłek, 2 pomarańcze, jarmuż i 27 borówek ;) z dodatkiem suplementu JVI


Wymyślone przez nas nazwy soków nawiązują do zapisu chemicznego; podkreślają, że w tej marce naukowe podejście do zdrowia jest tak samo ważne, jak naturalne składniki. Z przymróżeniem oka.

5 jabłek, 2 pomarańcze, jarmuż i 27 borówek ;) z dodatkiem suplementu JVI


Wymyślone przez nas nazwy soków nawiązują do zapisu chemicznego; podkreślają, że w tej marce naukowe podejście do zdrowia jest tak samo ważne, jak naturalne składniki. Z przymróżeniem oka.

To już druga identyfikacja zaprojektowana przez nas dla Corona Group.


Logo Corona Sok i Mus nawiązuje do logo Corona Coffee (link), ale ma inny charakter. Wpisanie logo w kółko nawiązuje do stempla aptecznego, oznacza gwarancję jakości i profesjonalne, naukowe podejście do soków.

To już druga identyfikacja zaprojektowana przez nas dla Corona Group.


Logo Corona Sok i Mus nawiązuje do logo Corona Coffee (link), ale ma inny charakter. Wpisanie logo w kółko nawiązuje do stempla aptecznego, oznacza gwarancję jakości i profesjonalne, naukowe podejście do soków.
Klient: Corona GroupRok: 2016Zakres prac: logo, koncepcja identyfikacji i opakowań, projekty opakowań i oznakowania lokalu