Projektowanie materiałów reklamowych to zawsze trudna sprawa. Co zrobić żeby było ładnie, ale tanio w produkcji? Ulotki dla Centrum Jana Pawła II spełniają to założenie.
Ekonomiczny design
Projektowanie materiałów reklamowych to zawsze trudna sprawa. Co zrobić żeby było ładnie, ale tanio w produkcji? Ulotki dla Centrum Jana Pawła II spełniają to założenie.
Minimum środków, maksimum efektu
Ulotki świetnie wyglądają w komplecie, zarówno jako bo zakłaki do notesu jubileuszowego CJP II (link do projektu), jak i na stoiskach informacyjnych.
Minimum środków, maksimum efektu
Ulotki świetnie wyglądają w komplecie, zarówno jako bo zakłaki do notesu jubileuszowego CJP II (link do projektu), jak i na stoiskach informacyjnych.
Nie zawsze w kratkę
Wyszłyśmy ze schematu zwykłego notesu ekonomicznego w kratkę i zastosowałyśmy czerwone kropki.
Nie zawsze w kratkę
Wyszłyśmy ze schematu zwykłego notesu ekonomicznego w kratkę i zastosowałyśmy czerwone kropki.
Miło przypiąć
Przypinki nawiązują do modnego stylu floral, dzięki swojej prostocie są widocznie, ale nie ostentacyjnie.
Miło przypiąć
Przypinki nawiązują do modnego stylu floral, dzięki swojej prostocie są widocznie, ale nie ostentacyjnie.
Klient: Centrum Myśli Jana Pawła IIRok: 2017Zakres prac: projekt notesu, ulotek, przypinek, banerów