Design thinking w badaniach rynku.


Smartscope to mała firma robiąca badania rynku. Działają niesztampowo. Zarządzając projektami stawiają na świetne efekty, przy mądrym gospodarowaniu czasem i środkami. Nam też bliskie jest takie podejście, dlatego praca nad projektem to była przyjemność.

Design thinking w badaniach rynku.


Smartscope to mała firma robiąca badania rynku. Działają niesztampowo. Zarządzając projektami stawiają na świetne efekty, przy mądrym gospodarowaniu czasem i środkami. Nam też bliskie jest takie podejście, dlatego praca nad projektem to była przyjemność.

SMART, SCOPE, ART – te trzy słowa zawierają się w nazwie i każde z nich jest równie ważne.


Dlatego logo występuje w kilku wariantach.

SMART, SCOPE, ART – te trzy słowa zawierają się w nazwie i każde z nich jest równie ważne.


Dlatego logo występuje w kilku wariantach.

Ludzie nudzą się czytaniem długich akapitów. Dlatego stworzyłyśmy infografiki wyjaśniające działanie firmy.


Do zilustrowania założeń firmy użyłyśmy skojarzeń z życia codziennego.

Ludzie nudzą się czytaniem długich akapitów. Dlatego stworzyłyśmy infografiki wyjaśniające działanie firmy.


Do zilustrowania założeń firmy użyłyśmy skojarzeń z życia codziennego.

Pożyteczne z przyjemnym.


Zrobione przez nas ilustracje wykorzystałyśmy jako ozdobniki w wizytówkach i papeterii wzmacniając przy tym rozpoznawalność firmy.

Pożyteczne z przyjemnym.


Zrobione przez nas ilustracje wykorzystałyśmy jako ozdobniki w wizytówkach i papeterii wzmacniając przy tym rozpoznawalność firmy.
Klient: SmartscopeRok: 2014Zakres prac: koncepcja identyfikacji, logo, papeteria, strona www