Czy można zrobić fajny bar inspirując się budką z kurczakami?
Tak i czasem trzeba. Stacja Grochów mieści się na warszawskim blokowisku o średniej reputacji. Naszym zadaniem było stworzyć identyfikację, która zachęci klientów nie obytych z designem.
Czy można zrobić fajny bar inspirując się budką z kurczakami?
Tak i czasem trzeba. Stacja Grochów mieści się na warszawskim blokowisku o średniej reputacji. Naszym zadaniem było stworzyć identyfikację, która zachęci klientów nie obytych z designem.
Odwołałyśmy się do patriotyzmu lokalnego.
Lokal mieści się vis a vis historycznego Uniwersamu Grochów. Knajpa otwierała się w czasie, kiedy neony z Uniwersamu były zdejmowane. Postanowiłyśmy uszanować tradycję miejsca i w logo posłużyłyśmy się cytatem tego napisu.
Odwołałyśmy się do patriotyzmu lokalnego.
Lokal mieści się vis a vis historycznego Uniwersamu Grochów. Knajpa otwierała się w czasie, kiedy neony z Uniwersamu były zdejmowane. Postanowiłyśmy uszanować tradycję miejsca i w logo posłużyłyśmy się cytatem tego napisu.
Schabowy, piwo i prosta grafika.
Bez ozdobników. Tylko trzy kolory. Stworzyłyśmy minimalistyczne ikony z oznaczeniem składników i połączyłyśmy je z różnymi układami liter. Tak powstał charakterystyczny styl grafiki i menu.
Schabowy, piwo i prosta grafika.
Bez ozdobników. Tylko trzy kolory. Stworzyłyśmy minimalistyczne ikony z oznaczeniem składników i połączyłyśmy je z różnymi układami liter. Tak powstał charakterystyczny styl grafiki i menu.
Prosto, ale nie prostacko.
To nie jest typowy bar na Grochowie. Lokal sprzedaje piwo, ale specjalizuje się w food pairingu. Menu zawiera klasyki, ale spróbujesz tu też potwaw z kuchni świata. Grafika przypomina bazarowe szyldy, ale ma klasę.
Prosto, ale nie prostacko.
To nie jest typowy bar na Grochowie. Lokal sprzedaje piwo, ale specjalizuje się w food pairingu. Menu zawiera klasyki, ale spróbujesz tu też potwaw z kuchni świata. Grafika przypomina bazarowe szyldy, ale ma klasę.