Nie tylko logo mówi coś o marce


Zostałyśmy poproszone o uzupełnienie wizerunku nowej marki wegańskiej. Logo i nazwa to oczka w głowie szefa. Do naszego zadania należało dodanie energii pozostałym elementom identyfikacji.

Nie tylko logo mówi coś o marce


Zostałyśmy poproszone o uzupełnienie wizerunku nowej marki wegańskiej. Logo i nazwa to oczka w głowie szefa. Do naszego zadania należało dodanie energii pozostałym elementom identyfikacji.

Wśród street foodów oznakowanie graficzne lokalu to nawet połowa sukcesu


Nasz lokal znajduje się przy jednej z najbardziej ruchliwych ulic w Warszawie, ale jest pod arkadami. Delikatna grafika nie byłaby dostrzegalna. Stworzyłyśmy przykuwający wzrok miks kolorów, archiwalnych rycin i rysunków odręcznych. Oklejenie szyb przy okazji ukrywa techniczne pomieszczenia restauracji.

Wśród street foodów oznakowanie graficzne lokalu to nawet połowa sukcesu


Nasz lokal znajduje się przy jednej z najbardziej ruchliwych ulic w Warszawie, ale jest pod arkadami. Delikatna grafika nie byłaby dostrzegalna. Stworzyłyśmy przykuwający wzrok miks kolorów, archiwalnych rycin i rysunków odręcznych. Oklejenie szyb przy okazji ukrywa techniczne pomieszczenia restauracji.

Estetyczna edukacja


W atrakcyjny sposób przedstawiłyśmy podstawowe składniki diety wegańskiej i odpowiedniego balansowania posiłków. Taka grafika ociepla wnętrze, dodaje mu energii i przekazuje pozytywne wartości zdrowego trybu życia.

Estetyczna edukacja


W atrakcyjny sposób przedstawiłyśmy podstawowe składniki diety wegańskiej i odpowiedniego balansowania posiłków. Taka grafika ociepla wnętrze, dodaje mu energii i przekazuje pozytywne wartości zdrowego trybu życia.
Klient: Uwolnić kury!Rok: 2017Zakres: grafiki we wnętrzu, pattern, projekt menu, projekt oklejenia witryn